Autoriaus zodis

Sveiki, mano vardas Dainius. Nežiūrint i tai, kad praeityje buvau nusikaltėlis, šiuo metu aš esu švelni, linksma ir rūpestinga asmenybė. Visai kaip Jūs :). Netikite? Man taip pat buvo sunku patikėti. Bet peržvelgęs šiuos savo liudijimus aš supratau, kad iš tiesu pasikeičiau. Šiame dienoraštyje norėčiau atskleisti Jums didžiausią mano pasikeitimų ''kaltininką''. Ne iš karto aišku, bet po truputį. Nenoriu, kad ''persivalgytumėte'' :). Jeigu mano liudijimai Jums patiks, leidžiu juos užsiprenumeruoti ;). Ir dar...., bučiau Jums labai dėkingas, jeigu paliktumėte savo įvertinimą, kad ir patį blogiausią :). Malonaus skaitymo!
Pamiršau pasakyti, kad esu beraštis, tad nekreipkite dėmesio į mano klaidas!

2011 m. rugsėjo 11 d., sekmadienis

Ar suspėsiu?

Skubėjau į susitikimą su daktaru, kuris buvo suplanuotas 10:30. Stengiuosi lygiuotis į žmones, kurie atsakingai žiūri į laiką ir niekada nevėluoja. Bet tą dieną pažvelgęs į laikrodį supratau, kad vargu ar pateisinsiu punktualaus žmogaus įvaizdį. Iki susitikimo pradžios buvo likusios 8 minutes, o aš dar buvau kelyje už vairo. Nervinausi. Ačiū Dievui, kažkokiu stebuklingu būdu visi, mano kelyje sutikti šviesoforai rodė žalią signalą, o ir kamščių, kurie tokiu laiku yra dažni, išvengiau. Prisiminiau, kad ryte atsikėlęs prašiau Viešpaties eiti priekyje manęs pašalinant visas kliūtis iš mano kelio.
Į ligoninės mašinų stovėjimo aikštelę ''įskridau'' 2 minutės iki mano planuoto susitikimo. ''Spėjau'' , apsidžiaugiau mintyse. Deja, po keletos sekundžiu man teko nusivilti. Mašinų stovėjimo aikštelė buvo sausakimša nuo mašinų, nežiūrint į tai, kad ši aikštelė buvo mokama, o priekyje manęs eilėje laukė dar dvi mašinos!
''Viešpatie, žinau, kad esu kaltas, turėjau anksčiau išvažiuoti, bet prašau suteik man galimybę nevėluoti šiandiena''. Tai buvo mano kelių sekundžiu malda.
Viskas įvyko tų - dviejų minučių laikotarpyje. Pirma eilėje stovinti mašina kažkur nuvažiavo. Antrai mašinai atsilaisvino vieta. Atėjo mano eilė. Intensyviai dairiausi, kur galėčiau isprausti savo nediduką ''Peugote''. Staiga išgirdau barbenimą į mašinos langą mano pusėje. Už lango išvydau angelą (juokauju :), senučiukę, kuri pasiūlė man savo bilietą, kurio galiojimo laikas tesėsi dar dvi valandas! Padėkojau, ji išvažiavo, aš pastačiau savo mašiną į jos vietą. Išsitraukiau iš kišenės mobilujį telefoną. Laikrodis rodė 10:30.

Dievas yra Gyvas Dievas, ne mitas. Norite įsitikinti, kad jūs Jam svarbūs? Privalote išbandyti Jį.

Kai brisi per gilius vandenis, aš būsiu su tavimi, ir upėse tu nepaskęsi. Kai eisi per ugnį, nesudegsi, ir liepsnos tavęs neprarys, nes aš esu VIEŠPATS, tavo Dievas... (Izaijo 43:2-3)

Dainius

1 komentaras:

Oksana rašė...

Dievas cia!!!!!!!!! Visada jis nori buti salia!!!