Autoriaus zodis

Sveiki, mano vardas Dainius. Nežiūrint i tai, kad praeityje buvau nusikaltėlis, šiuo metu aš esu švelni, linksma ir rūpestinga asmenybė. Visai kaip Jūs :). Netikite? Man taip pat buvo sunku patikėti. Bet peržvelgęs šiuos savo liudijimus aš supratau, kad iš tiesu pasikeičiau. Šiame dienoraštyje norėčiau atskleisti Jums didžiausią mano pasikeitimų ''kaltininką''. Ne iš karto aišku, bet po truputį. Nenoriu, kad ''persivalgytumėte'' :). Jeigu mano liudijimai Jums patiks, leidžiu juos užsiprenumeruoti ;). Ir dar...., bučiau Jums labai dėkingas, jeigu paliktumėte savo įvertinimą, kad ir patį blogiausią :). Malonaus skaitymo!
Pamiršau pasakyti, kad esu beraštis, tad nekreipkite dėmesio į mano klaidas!

2010 m. gruodžio 31 d., penktadienis

Nesustokite, bet eikite i prieki!

Brangus sio dienorascio skaitytojai,
Artejant Naujiems Metams, senieji pamazu nugrimsta uzmarstin. Zinau, kad sie metai ne visiems buvo sekmingi. Skausmas, nuoskaudos, pyktis ir stresas paliko rysku pedsaka daugelio is musu sirdyse.
Kaip zmogus praejes didziulius isbandymus, as noriu Jums palinketi niekada neprarasti vilties! Kiekvienai dienai gana savo vargo. Nesustokime ties sielvarto pripildyta vakarykste diena, bet su tikejimu zvelkime i siandiena. O siandiena, Dievas mums sako, ''Ateikite pas mane visi, kurie vargstate ir esate prislegti; as jus atgaivinsiu! Imkite ant savo peciu mano junga ir mokykites is manes, nes as romus ir nuolankios sirdies, ir jus rasite savo sieloms atgaiva. Mano jungas svelnus, mano nasta lengva'' (Mato 11:28-30).
As atsiliepiau i Dievo kvietima. Jis neapgavo manes atnesdamas i mano gyvenima visa tai, ka pazadejo siuose Rasto eilutese. Tai istiesu yra Tiesa. Ir siandiena, as visa sirdimi trokstu, kad si TIESA pripildytu ir Jusu gyvenimus. Nesizvalgykite atgal, nesustokite, bet istiese rankas link Viespaties eikite i prieki ir tapkite naujais zmonemis, kuriu sirdys bus pripildytos ramybes ir meiles artimui.
Sveikinu Jus visus su NAUJAIS METAIS! 

Komentarų nėra: