Autoriaus zodis

Sveiki, mano vardas Dainius. Nežiūrint i tai, kad praeityje buvau nusikaltėlis, šiuo metu aš esu švelni, linksma ir rūpestinga asmenybė. Visai kaip Jūs :). Netikite? Man taip pat buvo sunku patikėti. Bet peržvelgęs šiuos savo liudijimus aš supratau, kad iš tiesu pasikeičiau. Šiame dienoraštyje norėčiau atskleisti Jums didžiausią mano pasikeitimų ''kaltininką''. Ne iš karto aišku, bet po truputį. Nenoriu, kad ''persivalgytumėte'' :). Jeigu mano liudijimai Jums patiks, leidžiu juos užsiprenumeruoti ;). Ir dar...., bučiau Jums labai dėkingas, jeigu paliktumėte savo įvertinimą, kad ir patį blogiausią :). Malonaus skaitymo!
Pamiršau pasakyti, kad esu beraštis, tad nekreipkite dėmesio į mano klaidas!

2010 m. gruodžio 30 d., ketvirtadienis

Falsifikuota Ramybe

Ar zinote, kas yra ramybe? Ar teko kada nors jos ieskoti? Radote? As radau...

Geriau turėti saują su ramybe negu pilnas rieškučias vargstant ir gaudant vėjus. (Ekl 4:6)

Daugelis zmoniu zino sia Sv.Rasto eilute, bet ar tas daugelis zino kas yra ramybe?
Siandiena zmones sieja ramybe su banko saskaita, kurioje yra ''kruva'' pinigu,arba su gerai apmokamu darbu, kuris suteikia vilties ateityje igyvendinti visas materialines zmogaus svajones. Bet ar tai istiesu ramybe? Daugeliui ramybe tai gera sveikata. Bet jeigu zmogus susirgtu, kokia vieta jo gyvenime ramybe uzimtu tada? Prisimenu, as ieskojau ramybes stipriu ir itakingu zmoniu buryje. Maniau, kad jeigu tapciau ju draugu jie pasirupintu manimi apgindami mane nuo priesu. Deja, vietoi to, kad jie taptu mano draugais jie tapo mano priesais, o ramybes taip ir neradau. Bandziau daug sportuoti manydamas, kad busiu ramus jausdamasis stiprus. Koks kvailas tada buvau... Man atrode, kad stiprus as tapau, bet visada atsirasdavo stipresniu negu as. Taigi ir ten neradau ramybes. Kas ta ramybe, kad zmogus negali be jos gyventi? Lyg didziulio uzkasto lobio neturedamas zemelapio, zmogus iesko ramybes savo gyvenime. Prisimenu pakliuvau I nemalonia situacija-konflikta su savo artimaisiais. Bandziau begti ir ''paslepti'' save, kad niekas negaletu manes rasti. Norejau kuo greiciau viska pamirsti ir viska pradeti is naujo bei dziaugtis ta trokstama ir taip sunkiai pasiekiama ramybe. Del ramybes pradejes viska is naujo as supratau, kad darau kvailyste, nes priejau ta pati liepto gala, kuri buvau priejes ir anksciau. ''Taigi kur ta ramybe!!!'' , - susukau. Ir stai mintyse isvydau nuostabu paveiksla. Nuosavas namelis, jauki svetaine su rusenanciu zidiniu. Zvakiu sviesa, nuostabus geliu aromatas sklindantis nuo azuolinio stalo stovincio svetaines viduryje. As, zmona ir paklusnus vaikuciai ir daugiau nieko aplinkui mus, nieko... Bandziau igivendinti sia svajone ir atrasti ramybe ten. Isigijau viska, ka maciau savo svajonese. Pagaliau, pagaliau turesiu ramybe! Ir stai visa seima sedime jaukiame kambarelyje. Bet......, kur gi ramybe!? Kur!!!??? Kodel mano zmona verkia, kodel vaikai neklauso, kodel zidinys nerusena taip, kaip as maciau savo svajonese...? Praradau bet kokia vilti atrasti ramybes perla. Puoliau I nevilti, susirgau depresija. Ir tada, kada as praradu bet kokia vilti rasti ramybe, ramybe pasibelde I mano gyvenima. Ramybe radau Jezuje, suvokdamas, kad viskas sukurta Jam ir per Ji (Jono 1:3). Suvokdamas, kad mano visi galvos plaukai suskaityti (Mato 10:30). Suvokdamas, kad niekas mano gyvenime nevykksta be Jo zinios (Jeremijo 10:23). Suvokdamas, kad Jis visada yra salia manes (Jozues 1:5,9)(Pslamiu 23). Suvokdamas, kad mano isgelbejimas nepriklauso nuo mano idetu pastangu dydzio (Romieciu 3:28). Suvokdamas, kad esu nusidejelis be Dievo pagalbos net pirsto nesugebantis pajudinti (Rom 3:23). Suvokdamas, kad ispazindamas paskutine savo nuodemes raide Viespaties akivaizdoje, esu is karto apvalomas ir ''prikeliamas'' naujam gyvenimui (1Jono 1:9). Suvokdamas, kad nekalto Jezaus rankos ir kojos buvo pervertos vinimis, kad as ir mano vaikai nepajustu to nezmonisko skausmo, kuri Jis turejo nesti Getsemanes sode (Mato 26:38-39). Suvokdamas, kad Jezui istarus zodi ''ATLIKTA'' visa tai apie ka as rasau is sapno pavirto tikra realybe (Jono 19:30). Suvokdamas, kad turiu tiesiog patiketi tuom... (Hebr 10:38). Suvokdamas, kad kitaip ir buti negali, nes savo gyvenime ieskodamas ramybes isbandziau viska. Ir TIK pazines Jezu pazinau ramybe.

Komentarų nėra: